Kanske blev det fel färg, fel storlek eller helt enkelt ett felköp?
Trots hög kvalitet på produkterna kan det hända att ett fel uppstår på produkten.
Oavsett fall så vill vi givetvis rätta till så att Du som kund i slutändan är nöjd.
Nedan kan du läsa om vad som gäller avseende ångerrätt/öppet köp, reklamationer och returer.
Öppet köp gäller från den dagen ni mottagit paketet och sedan 14 dagar framåt. Du kan under dessa dagar skicka tillbaka dina beställda produkter för att byta mot en annan vara eller få dina pengar tillbaka. Detta sker såklart kostnadsfritt.
För varor som ej blir uthämtade förbehåller vi oss rätten att debitera dig för kostnader för returfrakt, hanteringsavgift & expeditionsavgift på 200kr.
Vi hoppas självklart att du är nöjd med ditt EGGMANIA-köp.
Om du inte är nöjd med varan/tjänsten du erhållit, tveka inte att kontakta oss på mejladress: info@sandwallconsulting.se eller via telefon: 0708-788797 så snabbt som möjligt så att vi kan lösa ditt problem.
Skulle varan/produkten vara defekt eller sönder när ni hämtar ut den hos utlämningställe så ta några kort direkt på plats och en dialog med expediten, Kontakta oss sedan så fort som möjligt med information & bilder.
Är du fortfarande inte nöjd efter vår kontakt och vill gå vidare med ditt klagomål, klicka på denna länken till EU:s Online dispute Resolution ODR.
Vid eventuell tvist eller reklamation följer vi självklart Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.
Returer skickas till följande adress:
Eggmania/Sandwall Consulting AB
c/o Fru Olsson
Sorterargatan 35
162 50 Vällingby